:)

:)

środa, 22 stycznia 2014

Znowu wymiankowo

Tym razem wymianka "Kartka na imieniny', organizowana przez t-renię
Dostałam karteczki od t-reni

Ewy

Kasi

Moniki

oraz Doroty

Dodatkowo przyleciał też śliczny komplecik od Janeczki

oraz karteczka od Ilony

Bardzo Wam dziewczyny dziękuję :)
A teraz propozycja wymianki :)
Zauważyłam, że babeczki są jednym z bardziej lubianych elementów w twórczości, więc postanowiłam zorganizować "Wymiankę z babeczkami"

Zasady:
- wymianka dla pełnoletnich osób, prowadzących bloga z rękodziełem,regularne wpisy przynajmniej od lipca 2013
- adresami wymieniacie się w parach
- wysyłka na terenie Polski
- komentarz z chęcią udziału pod postem
- dodatkowo proszę o maila (kgosia@vp.pl) z potwierdzeniem, nickiem, adresem bloga i adresem mailowym
- zapisy do 10.02, finał wymianki 8.03, czyli osłodzimy sobie dzień kobiet
Zawartość paczuszki:
-prezencik z motywem babeczki, własnoręcznie robiony
-jakiś biżuteryjny drobiazg, najlepiej też ręcznie robiony
-przepis na babeczki, najlepiej sprawdzony
-kawka lub herbatka, którą wypijemy do tych pysznych babeczek
Znajdą się chętni? Zapraszam!

22 komentarze:

KasiaN pisze...

Piękne kartki i prezenciki! Chętnie zapiszę się na wymiankę, w wolnej chwili skrobnę maila.

Majalena pisze...

Sypneło u Ciebie kartkami ;-)
A temat wymiaki bardzo sympatyczny wiec chyba sie skusze. Pomimo ze wysylac bede prawdopodobnie z zagranicy ale w marcu wybieram sie do Polski wiec odbiore wymiakowa paczke z domu rodzinnego. Tak ze jestem chetna jesli nie masz nic przeciwko.

A.M.S. Biała Pracownia Rękodzieła pisze...

Wszystkie karteczki i upominki są śliczne :)
Pozdrawiam Gosiu :)***

Majalena pisze...

Gosiu czy dostałaś mojego emaila.. nie mam od ciebie żadnej odpowiedzi.. wiec zastanawiam sie czy doszedł..??

Madeleine pisze...

No i przepadłam :D
Zapisuję się, bo ja uwielbiam muffinki i wszystko z nimi związane :)

laleczkowo to i owo pisze...

zapisze sie i ja i zapraszam do siebie na wymiankę kawową :-)

Unknown pisze...

również się zapisuję :)
http://pinku-art.blogspot.com

Greenfrog pisze...

uwielbiam babeczkowe motywy, zgłaszam się! :)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Gosiu ja też chętna :-)

Akrimeks pisze...

ja również się z chęcią zapisuję - zastanawiałam się trochę bo nic mi nie przychodziło do głowy, ale już mam pomysła :)

Unknown pisze...

Z chęcią się zgłaszam do wymianki :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy.

Asia Tworzy pisze...

No nie umiem się oprzeć takiej słodkiej tematyce :) Zapisuję się z wielką przyjemnością :)
http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

szczęśliwy zakątek pisze...

:)to i ja chętnie przyłączę się do wymianki:)Pozdrawiam serdecznie:)

Alina pisze...

Przystępuję do zabawy z przyjemnością.
Pozdrawiam:) Alina z aliwero.blogspot.com

Unknown pisze...

ja też się z chęcią zapiszę, dawno nie brałam udziału w wymiance więc chętnie skorzystam :) pozdrawiam

Klemenciol pisze...

Narobiłyście mi ochoty tą Sowią wymianką, więc po chwili namysłu dołączę do tej. Babeczki i całościowo kucharzenie to terytorium, na którym nie czuję się zbyt dobrze, ale przypominam sobie jeden przepis na świetne muffinki, które nawet udało mi się upiec :D

Czarna Cytryna pisze...

Zgłaszam się, bo u nas też przechodzimy fazę babeczkową :)
Pozdrawiam! Cz.

pomieszane-poplątane pisze...

Długo się namyślałam, tak do ostatniej chwili :) Taki wdzięczny temat wymyśliła, że żal byłoby przepuścić taką wymiankę:)

147knots pisze...

Też się zapisuję! :D

dekupagekinii pisze...

To ja tez się zapisuję;)

Unknown pisze...

Witaj!
W ostatniej chwili ale jeśli jeszcze można to też chętnie wzięłabym udział w Twojej wymiance.
Pozdrawiam - Magda :)
www.maagdas.blox.pl
magdaikaja@op.pl

Anna Muszynska pisze...

buuuu a mego wieczornego wpisu z wczoraj ze zgłoszeniem do zabawy nie ma......wujek google zjadł...:(